user voiceお客様の声
powered by Google
ローカルガイド
2026年06月13日
神戸牛がめちゃくちゃ美味しかったです!
うみさん、しずかさんの気遣い、気配りが心地良く、素敵な時間を過ごさせていただきました✨
(Translated by Google)
The Kobe beef was incredibly delicious!
Umi-san and Shizuka-san's thoughtfulness and consideration made me feel so comfortable, and I had a wonderful time ✨